Pages

Saturday, December 5, 2009

Satu gambar Satu cerita

Semalam lama jgk la xde internet,mmg boring,aku pun men'explore' la laptop aku ni,aku pun terjumpa satu gambar ni,gambar lama,gambar aku masa kecik,mmg xingat bila d'tgkp,hmmmm,latar belakangnya rmh lama mak long aku (skang dia tggl kt rmh baru),ni la dia,,,



ngee,,teka sapa bdk tu?? lelaki yang sebelah kiri tu la aki aku,dia dah lama meninggal,masa aku kecik lagi,masa aku kt tadika agaknya,teringat plak kampung kt pahang sna,walaupun jauh n agak pedalaman sket,tapi sebenarnya amat bermakna bwat aku skang,dulu masa nak blk sna aku mesti merungut n bwat muka ketat >.< tanda memberontak(haha),pd pemikiran aku,blk sna mmg xbest lgsg (apa la aku ni),haha,mmg dalam hutan betul,nak sampai kampung tu mmg cukup mencabar,huhu,lama xblk kmpg sna,haha,blk m'sia nnt rasanya nak blk kmpg sna jap,aku pun xtau lagi khabar org kt sna,maklumlah talian telefon bimbit pun ssh nak cari,apatah lagi internet,,rindunya suasana kampung,huhuhu

P/s's:

*Al-fatihah untuk aki aku
*nnt nak minx maaf kt org2 kmpg sbb aku nakal sgt masa kecik dulu,mcm2 dajal aku buat,XD
*sbnrnya aku ssh nak paham org pantai timur cakap,aku sedia bljr,:D
*lupa plak,kampung aku seberang sungai!!! (sungai jelai)
*jalan2 kt sna penuh dgn taik lembu,eee
*kdg2 terserempak dgn org asli kt p'tghn jalan,,erk
*lastly,,jangan lupa asal-usul ko

Terima kasih kerana membaca
-Mohamad Fakhrullah bin Roslan-

8 comments:

Fathi Baik said...

hahaha..taik lembu je fido..
taik ko x de ke..haha

fakhrullah said...

xtahan bau busuk kt jlan,,,taik aku elok jer dlm jamban,,,

Fathi Baik said...

hahaha...
apsal x join je lembu.

fakhrullah said...

hahaha,,,apa la,,,ko bila nak post lagi fathi oii,,

Fathi Baik said...

aku mana ada blog =)

نور شيرا شزني بنت مزني said...

salam alaik..

Nice blog! teruskan thabat dan istiqomah..

erm.. di Russia erk?
salam perjuagan..

sblm ke sana, enta kelulusan ape?
SPM?

fakhrullah said...

salam,,

tima kasih,,

1st time bwat blog,,,

ya,,,bljr russia

sya bwat foundation pas SPM sblm dtg russia

نور شيرا شزني بنت مزني said...

oh..
sama-sama.
jg iman di negara org...

salam ukhuwah