Pages

Friday, May 7, 2010

Pengaruh

Salam,,,

Pengaruh ni boleh kata ada macam-macam,tapi yg aku nak cerita sekarang ialah pengaruh 'member',kawan ni sgt mempengaruhi aku sebenarnya,huhu,aku adalah sebahagian dari kawan aku,betul tak? huhu,aku pun jenis yang kawan dengan semua orang,serius.

Rokok,shisha,konsert,gig or maybe clubbing.Perlu ke aku ikut diorang buat benda2 macam tu? aku kadang2 takut jugak kalau terikut-ikut dengan diorang ni,huhu,biarlah aku jadi ikan dalam laut,lautnya masin,tapi ikan tak ikut masin sekali.Aku pun ada pendirian aku sendiri.Biarlah dilabel sebagai skema pun,huhu.'Title' ni aku dh dapat dari sekolah lagi.Sebenarnya,aku tak suka dipanggil skema ni,huhu.





Yang penting kita kena ada pendirian sendiri dan beriman kepada janji allah terhadap orang-orang yang bertaqwa,waallahualam.

P/S: Betulkan kalau aku ada tersilap (^_^)
       Tak nak jadi skema dah,,huhu

6 comments:

Zack Zakwan said...

Jangan ikut yg tak elok. Ambil tauladan jadikan panduan.

Aizat said...

jaga iman tu :)

fakhrullah said...

----> Zack & Aizat

thx,,i'll try as hard as i can,,huhu

Anonymous said...

mmbe2 gk.tp diri tetap kna jaga.tetapkan pendirian.teguhkan iman

fakhrullah said...

----> unknown

btol tu,,,berkatalah walaupun pahit,,huhu

Nuraisyyah said...

fakhrul --> ye..anda dpt award jugak..g amek kat blog sy ok..hahaak.tahniah3..