Pages

Saturday, May 15, 2010

~Tag 2 Juta From Nuraisyyah~

A) Ucapkan time kaseh pd blogger yg tag anda n sertakan 
link blog skali.

Ok2.Terima kasih byk2 bibik aisya kerana mengetag saya dengan tag yang sgt2 berharga ni...hahak..bangga2...dpt duit byk ni....mana curik?? Baik nya bagi duit...bukan mcm haji bakhil..bak kata dia "orang besar2 mana boleh pegang duit..nnt diorang joli" hahak...anyway...tengkiu!!


B) Tag kan kat kwn2 korng yg semestinya akan 
layan berangan bersama2 korng (nak tag kat 2 juta kawan pon tak pe)

Hurm...fine2...ada la sket member2 sy yg nak bwat ni....antaranya....(diorg xlayan sgt tag-mengetag ni...ahh..layan jela)



C)Apa agaknya angan angan korng tu? korng berangan 
nak buat per ngan duit ni?

Harapan la derr nk dapat duit mcm ni tbe2...hurm...jap nk pk....
1)Nak bina surau/masjid....bina saja xcukup bwat la kelas2 agama sekali...prog ibadah ke....(diri sendiri pun kena pergi masjid la...)...ataupun mana2 amalan jariah...boleh dpt pahala lepas mati..huhu...insyaallah
2)apa lagi ek??...hmm..sumbangkan kt palestin...sudan ke yg tgh kelaparan kt sni....huhu...diorang mati sebab xmakan....kita mati sbb MAKAN BYK...perasan x?
3)aku sebenarnya minat astronomi...tp xde plak kerajaan nak sapot aku g bidang ni...hmm....bina satu lagi mcm planeterium negara....tingkatkn lagi minat bdk2 tgk dunia angkasa lepas yg luas sana...amacam??
4)nak kasi kt famili jgk la....diorang kan hidup ssh semata2 nak tanggung aku bljr...harap diorang leh hidup dgn selesa...(homesick derr) :'(
5)nak melabur...dalam...ASNB...ASBB....ABCD..Bursa M'sia...BSKL...KLFM....Wall Street....ha,apa lagi...segalanya aku akan laburkan....muahaha (yang dibenarkn oleh syarak sajer)
6)nak beli rumah..keta utk aku n famili aku...keta sorong utk pak cik kebun..keta mainan utk anak2...motosikal utk merempit...motobot...motorola...basikal...skateboard...skuter...rollerblade...pinggan..mangkuk...mangkuk tingkat...tupperware...periuk..belanga..pasu bunga utk dibaling2 masa gaduh nnt....hahak...(gurau jer!!)

P/s: nak tido xleh....insomnia lagi...

2 comments:

Nuraisyyah said...

waduh2 pak..sgguh byak angan2 nya ya...?? bgus bngat angan2 pak lah tu..caya la..terpegun bibik bace..muahahhaha..;p


p/s --> 2 juta tu bibik jmpe mse tgah kemas2 umah dong..;p
hahahaha

Syed Ahmad Fathi said...

hahaha.
aku bukan x layan lah fakhrul
.cuma tak faham sgt konsep dia.haha.