Pages

Friday, June 25, 2010

Метро (Subway)

Dalam subway tadi dalam perjalanan ke masjid ada orang rusia cakap kat aku dalam bahasa yang aku tak paham.Bunyinya macam bahasa mandarin.Aku buat muka pelik dan mengeleng-geleng kepala sahaja tanda tak faham.huhu..Mungkin dia ingat aku ni orang cina.

Balik dari masjid plak aku berdiri depan wanita muslim uzbek yang duduk.Pergh,muka dia lebih kurang jer dengan muka ummi aku,muka garang dia pun sama dengan ummi aku masa aku ngaji.hehe.mungkin rindu sangat dekat ummi tu.

Aku pastu tengok plak satu pasangan dok membelai2 anak kucing diorang.hehe.Aku memang sayang kat kucing sangat2.Tangan aku rasa nak belai2 jer anak kucing tu.Rindu lagi.Rindukan si Alex kucing hitam aku.huhu.

St petersburg - Moscow - Dubai - KLIA


Malaysia......balik jom! =D



Tiba2 minat lagu keroncong plak!

4 comments:

Syed Ahmad Fathi said...

Safe journey home friend !

miss nana said...

jiwa dah meronta2 nak balik kowt.hihihi :D

Aizat said...

have a safe journey :)

FyZa said...

smoga selamat sampai..;)