Pages

Sunday, August 15, 2010

3 hari di Hospital Selayang...urkk

Hari tu tbe2 jer kena panggil dengan doktor.Kata minggu depan g masuk wad.Awal2 pagi call,mana la aku nk angkat,haishh =.=",diorang call ummi plak,nasib baik ummi bangun awal sket hari tu,ummi kata elok buat awal2 ni,awal jgkla sembuh,dengan berat hatinya aku pun g la hospital selayang,ayah yg bawak teksi pun terkejut jugak aku tiba2 kena panggil ni,nasib baik dia paham,daftar masuk hospital,terus kena pakai baju pesakit,tido atas katil,wuhuhu,macam pesakit bhaiii,aku tak pakai baju tu sampai esok pagi,haha,punya la malas,
1st time masuk ward dow!!


aku jugak ke kena bayar sume ni??


katil aku...


bosan xbuat pape....hospital kosong!!!


credit to dr ravi...=>


anak sapa ni....


p/s: sory xde gambar sendiri....hari surgeri berdarah gusi beb....huhu..sakit lg sampai skang :(

6 comments:

nas said...

eh..berdarah gusi pon leh masok wad..
dasat...
ala,rm30 jerk..bukannye cam kat swasta tuh...beratos2..
hahhaha..
harp2 ko da ok...


jom bace entri terbaru nas klik:

pemuda melayu hina puasa!

kiwi said...

smoga cpt smbuh..mkn ubt..jgn degil =p

fakhrullah said...

nash: aku gigi ada yg xelok..sbb tu kena buang...huhu...kira agak murah jgk la kan....hehe...ok...insyaallah sembuh cepat

kema...mesti kena sembuh cepat....nnt berbuka sy makan la ubat k ;)

FyZa said...

eh msuk ward jgak? pas 2 skang cmna?

fakhrullah said...

aah....huhu..skang sakit lg...tggu cabut jahitan...

n@jwamz said...

just passing thru~~
take gud care of urself...get well soon(T_T)