Pages

Sunday, September 26, 2010

Zaman budak2

Aku macam tak caye jer yang aku kecil dulu cute gila.kau pun mesti tak caye kalau tengok gambar masa zaman kecik lagi. kan2? adeh.aku sendiri pun tak ingat camne kecil dulu.huhu~

Tapi comel gilew aku dulu dowh! haha~

Masa lepas hanya sejarah,
Masa hadapan belum pasti,
Masa kini adalah peluang.

Hargai masa hidup kau. Hidup hanya sekali. Sekali ni jer Allah bagi can nak kutip pahala buat amal sume. huhu. Camne amalan kau nak jawab kat alam barzakh n akhirat nnt? hmm...

Comel kan budak ni..hehe...besar nnt mesti hensem =))
 
Tiba2 aku rasa.....sangat istimewa...xthu npe :D

6 comments:

kiwi said...

uitt...haha..poyo giler entry ni =p

fakhrullah said...

haha..sekali sekala poyo xpe...tp gambar ni mmg comel la..*koya plak* :P

kiwi said...

hehe..yela..comel..haaa..amek la nk sgt..haha..wekkk =p

najah said...

poyo.

fakhrullah said...

nurul : yess hehe =p

kakak : haha abg ko jgk =p

FyZa said...

ahaha..mmg cute pun..bsr nti lg nsem..huhu..;)